Thursday, November 24, 2011

20112011

Salam. Kenapa start dengan nombor. Yeah... nak kasi tahu. Birthday aku tahun ni jatuh pada 20/11/2011. bila sambung jadik 20112011. Hehehehe. cantik kan. 

Buat pertama kali dalam hidup aku (setelah pandai mengingat tarikh lahir) aku boleh lupa hari lahir aku. Padahal every year mesti tggu org wish. hahahah. Tahun ni aku boleh lupa. 

Sebab utama adalah sebab aku travel time tu. Memang aku x kisah hari apa pon da time tu. Exsited travel 1st time ngn firas ngn mr adib jauh-jauh. hehehe.

Tapi nasib mr adib ingatkan. Mr adib siap kasi kad birthday lagik. Oh ku terharu.. Sungguh terharu. Sebab aku memang sumpah x ingt hari itu adalah hari lahirku. hahaha.

Yang bestnye tahun ni sambut birthday kt Great Wall of China. heheheh.

Aku tgh bf Firas & tetibe Mr adib kasi kad birtday. 
 
 Kad bithday, minute maid & Bottle Warmer.
 
Menyambut besday pada suhu 7 darjah celcius membuatkan dir rasa mcm x sambut besday. Sebab asyik nk cium tgn Firas kasi panas. hehehe. Btw, thanks to Mr adib. Wo ai ni....
 
To Firas Ihtisam:- kamu bertahan dengan suhu -4. kamu hebat.  
 
 

No comments:

Post a Comment